Friday, January 29, 2010

Денят на голямата промяна

Днес е петък, а това означава, че е ден за шетане - като почнете от чистенето, миенето, прането, та стигнете до седмичния пазар...мммда....но днес освен това направих и някои промени в квартирата...отдавна се канех и реших, че днес е крайно време...защото в идващите седмици ще съм си затворник в собствената стая и е важно да имам подходящите условия. Т.е. да направя така, че минимално да се разконцентрирам. А това според нашата менторка на семинара по Zeitmanagement значи само едно: бюрото да не е пред прозореца, за да не се окаже, че по-често блеем навън и мечтаем...за слънчево време над Бон например...много тематично, предвид че от дни или седмици, ако не ме лъже паметта, не съм видяла и един слънчев лъч!....добре, че си имам една слънчева картичка от моите мили приятели, че тя да ме грее и да ми радва душата....хахаха...ех, приятели, живи да сте!

No comments:

Post a Comment